Η παράξενη υπόθεση που υποστηρίζει ότι ζούμε στο 1722

693 0


Σύμφωνα με την επονομαζόμενη “Phantom Time Hypothesis”, ο Καρλομάγνος δεν υπήρξε ποτέ, όπως και ότι 297 χρόνια ιστορίας δεν υπήρξαν ποτέ.
Σε έναν κόσμο όπου κάθε ιδέα φαίνεται διχαστική και τα πάντα αμφισβητούνται, ίσως βοηθήσει να ξέρουμε ότι υπάρχουν ελάχιστα πράγματα που συμφωνούμε όλοι μας. Μερικά από αυτά είναι ο χρόνος, το ημερολόγιο και η βασική ιδέα ότι η ιστορία -όπως την γνωρίζουμε- συνέβη σχεδόν όπως λένε οι ιστορικοί. Στην τελική, συμφωνούμε όλοι μας ότι ζούμε στο 2019.

Όχι όλοι.

O Heribert Illig

Σύμφωνα με τον Γερμανό ιστορικό Heribert Illig, ζούμε στο 1722, το Γρηγοριανό ημερολόγιο είναι ένα ψέμα και ο Μεσαίωνας δεν υπήρξε ποτέ. Δεν πρόκειται για κάποιον τρελό -όχι επισήμως, τουλάχιστον…- και μάλιστα ισχυρίζεται ότι έχει αρχαιολογικές αποδείξεις για να το στηρίξει αυτό.

Το 1991, ο Illig πρότεινε τη θεωρία του, που ονομάστηκε εύστοχα “Phantom Time Hypothesis”, δηλαδή “Υπόθεση του Φανταστικού Χρόνου”, με την οποία ισχυρίζεται ότι υπήρξε συνωμοσία μεταξύ του Όθωνα Γ’ της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, του Πάπα Σιλβέστρου Β’ και -πιθανώς- του αυτοκράτορα του Βυζαντίου Κωνσταντίνου Ζ’ Πορφυρογέννητου. Οι τρεις του, “κατασκεύασαν” αναδρομικά το σύστημα χρονολόγησης “Anno Domini”, δηλαδή το “μ.Χ.”, ώστε να τοποθετηθούν στο ειδικό έτος 1000 μ.Χ. και να ξαναγράψουν την ιστορία για να νομιμοποιήσουν την αξίωση του Όθωνα στην Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Αντί δηλαδή ο Όθωνας να ξεκινήσει τη βασιλεία του το 996 μ.Χ., ισχυρίζεται ο Illig ότι άλλαξαν το ημερολόγιο ώστε αυτή να ξεκινάει στο 1000 μ.Χ. και αυτό γιατί το 1000 ακουγόταν πολύ πιο σημαντικό από το 996, θεωρώντας ότι ο AD σημαίνει “anno domini” ή “το έτος του Κυρίου”.

O Όθων Γ’ της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας

Ο Illig ισχυρίζεται επίσης ότι οι τρεις τους τροποποίησαν υπάρχοντα αρχεία και δημιούργησαν απατηλές ιστορικές εκδηλώσεις, αλλά και ανθρώπους, για να υποστηρίξουν αυτή την αλλαγή.

Ισχυρίζεται ότι ο Καρλομάγνος, ο αυτοκράτορας της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, δεν ήταν πραγματικός ηγέτης, αλλά απλώς ένας θρύλος σαν τον βασιλιά Αρθούρο.

Τέλος, εξηγεί ότι με όλη αυτή την παραχάραξη, προστέθηκαν 297 χρόνια στην ιστορία. 297 χρόνια που δεν υπήρξαν ποτέ.

Ο Illig λέει ότι γι’ αυτό πρέπει να κατηγορούμε το ανεπαρκές σύστημα χρονολόγησης των μεσαιωνικών τεχνουργημάτων, καθώς και την υπερβολική εξάρτησή μας από τη γραπτή ιστορία.

Σύμφωνα με την έρευνά του, τα χρόνια μεταξύ του 614 και του 911 μ.Χ. δεν προστέθηκαν έτσι απλά.

Τα χρόνια πριν από το 614 ήταν γεμάτα με σημαντικά ιστορικά γεγονότα, όπως και αυτά μετά από το 911. Ωστόσο, ισχυρίζεται ότι μεταξύ αυτών των χρόνων, τα γεγονότα ήταν πολύ βαρετά.

Ο Πάπας Σιλβέστρος Β’

Επισημαίνει επίσης ότι οι μαθηματικές αποκλίσεις μεταξύ του Ιουλιανού και του Γρηγοριανού ημερολογίου περιπλέκονται ακόμα περισσότερο. Κατά το Ιουλιανό ημερολόγιο ένα ολόκληρο έτος είναι 365,25 ημέρες, ενώ κατά το Γρηγοριανό -αυτό που χρησιμοποιούμε σήμερα- αναφέρει ότι είναι -στην πραγματικότητα- 11 λεπτά μικρότερο.

Επιπλέον, ο Illig ισχυρίζεται ότι η ρωμαϊκή αρχιτεκτονική στη Δυτική Ευρώπη του 10ου αιώνα είναι υπερσύγχρονη για τη χρονική περίοδο κατά την οποία υποτίθεται ότι οικοδομήθηκε.

Αν και η Phantom Time Hypothesis μοιάζει ανυπόστατη, ο Illig κατάφερε να βρει και υποστηρικτές.

Ο μηχανικός Δρ. Hans-Ulrich Niemitz, το 1995, εξέδωσε ένα άρθρο με τίτλο “Did the Early Middle Ages Really Exist?” (Υπήρξαν όντως τα πρώτα Μεσαιωνικά χρόνια;) στο οποίο ισχυρίζεται ότι δεν υπήρξαν.

“Μεταξύ της Αρχαιότητας (1 μ.Χ.) και της Αναγέννησης (1500 μ.Χ.) οι ιστορικοί υπολογίζουν περίπου 300 χρόνια πάρα πολλά στη χρονολόγησή τους”, έγραψε ο Niemitz. “Με άλλα λόγια, ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Αύγουστος έζησε πραγματικά 1700 χρόνια πριν, αντί για τα συμβατικά υποτιθέμενα 2000 χρόνια”.

Μερικοί από τους ισχυρισμούς του Niemitz απηχούν αυτούς του Illig, όπως οι διαφορές μεταξύ των ημερολογίων και η έλλειψη αξιόπιστων ιστορικών πηγών. Όμως, ο Neimitz παραδέχτηκε ότι θα μπορούσε να υπάρξει ένα αντεπιχείρημα, καθώς οι Βυζαντινοί και οι ισλαμικές περιοχές βρισκόταν σε πόλεμο κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου, η οποία είναι καλά τεκμηριωμένη.

Οι περισσότεροι ιστορικοί παγκοσμίως είναι επικριτές της Phantom Time Hypothesis. Αμέτρητοι ιστορικοί έχουν επιλέξει να διαφωνήσουν κάνοντας χρήση των καταγεγραμμένων ημερομηνιών των ηλιακών εκλείψεων, καθώς και με τεκμηριωμένες ιστορίες από άλλα μέρη του κόσμου που καλύπτουν τις “ελλείπουσες” χρονικές περιόδους.

από: ati

ΠΗΓΗ




Join the Conversation